środa, 14 czerwca 2017

"Kartka z Tagiem"

Dzisiaj  do Was przychodzę z kartką mocno poszarpaną. Kartka jest wykonana ze ścinków, 
które jak każdy wie mnożą się w oszałamiającym tempie. Dlatego postanowiłam, że je wykorzystam.
 Do tego dwa tagi, tekturka i gotowe. Ja jestem zadowolona z efektu a Wy? :)




                   

                                             
                                                 Zgłaszam moją pracę na wyzwanie :  
                 
             http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-31-praca-z-tagiem.html



8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na ścinki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca, też lubię czasem podrzeć papiery :D Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam postrzępione prace, aż muszę się czasem hamować, żeby wszystkie tak nie wyglądały :)Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń