wtorek, 19 września 2017

"Różowa mgła"

Cześć dzisiaj przychodzę z kolejną kartką w kolorach różu i szarości.Coś ostatnio mi przypasowały te kolory :) Jak zawsze wykorzystałam papiery LemonCraft i dodałam również maskę.Jako,że temat to mgła to skojarzyło mi się z brokatem:)Coś co powinno delikatnie iskrzyć w pracy :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Pozdrawiam :)
P.S. Zajęłam 3 miejsce w wyzwaniu LemonCraft :)







  Pracę zgłaszam na wyzwanie : http://blog.lemoncraft.pl/2017/08/wyzwanie-8-rozowa-mga-challenge-8-pink.html


                     

                                                             oraz
na wyzwanie :http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-9-maskowanie.html



12 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Ślicznie skomponowana. Dziękujemy za zabawę razem z Lemocnraft

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i słodka kartka :)
    Dziękuję za udział w wzywaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt maskowania. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Uwielbiam połączenie szarości i różu. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraftu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również połączenia szarości i różu przypadły do gustu.Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczna praca! Świetnie odzwierciedla paletę barw.
    Dzięki za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :) w taką mgłę można "iść" w ciemno :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń