piątek, 13 października 2017

"Black and White"

Cześć. Dzisiaj znów przychodzę z dwiema kartkami.:) Coś ostatnio jakoś hurtem mi wychodzą he he:) Pierwsza to tylko dwa kolory Czerń i Biel i właśnie dlatego spodobało mi się wyzwanie.:)
Zawsze chciałam stworzyć coś w tych kolorach.Przyznam się szczerze niby temat łatwy, ale. 
No właśnie.Nie chciałam , żeby kartka wyszła pogrzebowa, więc zaczęłam kombinować z warstwami. Tak jest sporo.Jak sami zauważycie dmuchawce, które dodałam są podklejone dwoma kolorami a napis Dla Ciebie ma 3 warstwy :) Uf trochę się nagadałam.To teraz zapraszam do oglądania .:)




Pracę zgłaszam na wyzwanie : https://itsjfun.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-52-black-white.html


8 komentarzy:

  1. Piękna i elegancka kartka. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna :) dziękuję za udział w mojej zabawie na blogu It's just fun:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kompozycja, całość wygląda bardzo elegancko. Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Bardzo elegancka!
    Dziekuję za zabawę z It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń