niedziela, 31 grudnia 2017

Świąteczny słoiczek :)

Hej. Dzisiaj chce Wam pokazać co zrobiłam jeszcze w tym roku.
To jest mój pierwszy raz w ozdabianiu innego niż kartki czy albumy.
Muszę powiedzieć ,że sprawiło mi to ogromną radość 
a efekt nie przerósł.
Otóż ozdobiłam mały słoiczek.Cały jest pokryty farbą akrylową do tego koronka, kwiatki ,cynamon, szyszunie , kilka gwiazdek,pręciki z mikrokulkami no i oczywiście nie mogło zabraknąć brokatu, więc całość jest oprószona brokatem. Niestety na zdjęciach nie widać tego :( 
A i jeszcze dodałam perełki w płynie.Mam nadzieję, że Wam się spodoba jak mi.:)




Pracę zgłaszam na wyzwania:

i

wybrałam linię :kropki-koronka-min.2 media

oraz


6 komentarzy:

  1. Piękna praca z gwiazdką! Cudo!Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Studio Szok:) Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, dziekuje za udzial w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny!!
    Oj...zapakowałabym do takiego słoiczka aromatycznych pierniczków, a gdy zostałyby wyjedzone słoiczek służyłby jako wazonik na świerkowe gałązki!
    Dzięki za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń