wtorek, 23 stycznia 2018

"Rdzawe serce"

Cześć, dzisiaj przychodzę z moją pierwszą pracą mix mediową.Mam nadzieję, że nie ostatnią.
Kiedyś przy zakupię malutkiej sztalugi dołączona była mały kanwa.Bardzo chciałam stworzyć coś 
z mediami.Oczywiście naoglądałam się prac i filmików jak krok po kroku łączyć elementy, co można wykorzystać  w pracach a ja lubię robić coś innego,wiec tak oto powstało moje malutkie serduszko 
w ramce.Podstawą jest pasta strukturalna, kredki akwarelowe zamiast mgiełek.:)Dodałam gazę, elementy metalowe, cekiny, tekturka (Filigranki),sznurek i mikrokulki. Powiem Wam, że nie trzeba mieć wypasionych rzeczy żeby robić takie prace.Przynajmniej tak mi się wydaje, że pomimo braku produktów jak mgiełki dałam radę.:)Do mojej pracy troszkę muszę przyznać zmobilizował mnie temat jednego z wyzwań Rdza i niebieski. Chciałam stworzyć coś co będzie choć troszkę imitowało rdzę.
Kończę paplaninę.Oceńcie sami.:)






Pracę zgłaszam;

i


oraz

12 komentarzy:

  1. Pięknie sobie poradziłaś z tematem! Z definiicji i nazwy (scrap- złom) scrapbooking urodził się z resztek, więc tylko potwierdzasz, że pracę można zrobić dosłownie z tego, co się ma pod ręką. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że nie trzeba mieć miliona rzeczy, żeby super tworzyć - eksperymentowanie, zabawa, szukanie "zamienników" to chyba najciekawsze w tym hobby :) Na pewno osiągnęłaś zamierzony efekt rdzy i ogólnie ciekawą strukturę całości. Farba akrylowa daje oczywiście inny efekt niż np. mgiełki czy ecoliny, bo jest bardziej gęsta, ale też lepiej kryje i dodaje własnej struktury (ślady od pędzla) - warto próbować różnych rzeczy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam.:)Bardzo dziękuję za komentarz:)

      Usuń
  3. Widać, że dobrze się bawiłaś przy tworzeniu :) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne początki zabawy z mediami, ale uważaj - to wciąga ;) Wyszedł Ci rewelacyjny blejtramik. Dziękujemy za udział w essowym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wciąga już mi chodzą kolejne prace po głowie.:)Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. No i wyszło super :) W mixedmediowych pracach można poszaleć, i używać czego dusza zapragnie, i tak właśnie zrobiłaś, efekt jest rewelacyjny! Dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami, pozdrawiam- Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło bardzo fajnie, gratuluję Ci pomysłowości. Mediowanie to świetna zabawa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek i serdecznie pozdrawiam :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń