wtorek, 27 lutego 2018

Czekoladownik

Hej.Dzisiaj trochę inaczej ponieważ biorę udział w cyklu , które organizuje LemonCraft a dokładnie 
Let's scrap together 5.Z tej okazji przygotowałam pierwszy w życiu czekoladownik.
Przyznam ,że sprawiło mi to radość tworzenia w tej formie.Według wytycznych miał przypominać skrzyneczkę dotego dodatki.Kolor mojej bazy jest kolor czarny ponieważ skończył mi się biały.:) Skrzynka jest w kolorach niebieskiego z odcieniami zieleni 
i białego.Brzegi papieru po tuszowałam tuszami  , znajduje się również tekturka ,koronka, ćwieki.Na sam koniec dodałam brokatu na listki i jako ozdoba kropelki również z brokatu.W środku jest miejsce na wklejenie życzeń.
Zapraszam do oglądania.:)





Pracę zgłaszam na wyzwania :



oraz



16 komentarzy:

  1. Piękny "drewniany" czekoladownik :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LST.

    OdpowiedzUsuń
  2. Холодные зимние тона, потресканная состаренная основа! Хорошая работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica!!! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszedł bardzo ładnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonane:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń