sobota, 31 marca 2018

Jajko Wielkanocne

Hej,dzisiaj przychodzę do Was niestety tylko z jednym projektem w tym miesiącu, a mianowicie jajkiem.Jajko zrobiłam jako inspiracja dla Foamiran Polska, w którym wygrałam wyzwanie.:)
Trochę miało inaczej wyglądać, przynajmniej inaczej sobie je wyobrażałam, a przy tworzeniu wyszło zupełnie inaczej.:)Też tak macie?
Jajko miało wyglądać jakby było z cegły,więc jest tu pasta strukturalną następnie pomalowana kredkami akwarelowymi do tego color gel .Kwiatki są ręcznie robione i muszę się pochwalić pierwszy raz robiłam embossing na gorącą.Niestety metodą domową ponieważ nie mam nagrzewnicy ,ale już wiem,że ta metoda baaardzo mi się podoba,więc nagrzewnica powinna się niedługo pojawić.:)Zachęcam Wszystkich do spróbowania to naprawdę super sprawa.:)
Oczywiście są tekturki,jajeczka styropianowe no i dodałam mikrokulki przeźroczyste do kwiatków, 
a na obrzeża jajka jak i do gniazdka dodałam mikrokulki złote.:)Chyba fajnie wyszło.Co nie.?
Serdecznie zapraszam do oglądania.:) 
P.S Chcę Wam życzyć radosnych Świąt Wielkanocnych, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół.Smacznego jajka i mokrego dyngusa:)








Pracę zgłaszam na wyzwania:





oraz

TricksArt



10 komentarzy:

  1. Jajko, na którym dużo się dzieje :) Na pewno jest też ukwiecone i wielkanocne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ceglasto-kwieciste jajo, na żywo na pewno jeszcze lepiej się prezentuje :) Dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe to jajo! Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jajo ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart :)

    OdpowiedzUsuń