czwartek, 26 kwietnia 2018

Kawałek tortu :)

Część.Przychodzę do Was z kolejnym wyzwaniem z Lemoncraft i nie tylko.:) Jak już sami wiecie biorę często udział organizowanych przez Lemoncraft zabawach a mianowicie Let"s scrap together 6.
W dzisiejszym wyzwaniu było do stworzenia wg. szablonu Rysy, pudełko w kształcie kawałka tortu.Bardzo lubię robić nowe rzeczy ,więc postanowiłam wziąć w nim udział
Do wykonania wykorzystałam resztki papierów z kolekcji Dom Róż.Pierwszy raz wykonałam róże
 z foamiranu. Jestem z niej meeega dumna.:)Dodatki jakich użyłam to sizal,mikrokulki i kawałek wstążki i do tego wyembosowany motylek na kalce ,który został wykorzystany jako serwetka dla kwiatka.:)Bardzo lubię te papiery ,więc nie chciałam niczym ich zakrywać.A jak mówią :"Kwiecień plecień" to wybrałam chłodniejsze barwy jak brązy ,beże,ale z wiosennym akcentem, bo u mnie róża już zakwitła.:)Efekty możecie podziwiać na zdjęciach.Zapraszam.:)





  

Pracę zgłaszam:



4 komentarze:

  1. Ale smakowicie piękny kąsek :) Cudowne kwiaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kawałek tortu!!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :-)

    OdpowiedzUsuń