niedziela, 30 września 2018

Pudełko skrzyneczka na słodkości.

Hej.Dzisiaj przychodzę nietypowo ponieważ nie z kartką , ale z pudełkiem.:)Do zrobienia tego pudełka zainspirowało mnie wyzwani na blogu Zielone koty a tematem wyzwania jest "Kulinarnie".
Nie chciałam robić kolejnego przepiśnika ,wiec postawiłam na pudełko.Uwielbiam motywy desek ,więc stwierdziłam że będzie w formie skrzyneczki.Ja jak zawsze nie lubię sobie ułatwiać życia ,więc pudełko jest wymyślone a raczej kształt i całe wykonanie jest moje.Wiem powiecie , że Ameryki nie odkryłam , ale ja i tak jestem zadowolona ponieważ cały projekt jest mój.:)
Papiery jakie wykorzystałam to Lemon Craft "Dom róż"(moja ulubiona ).Oczywiście jak na skrzyneczkę przystało są śrubki ,które odcisnęłam z lekkiej masy i pomalowałam rdzawą pastą. Użyłam również wycinanek z kolekcji jak również sizal, mikrokulki ,cekiny i moje kwiaty.
Są to moje pierwsze kwiaty w takiej formie,ponieważ chciałam żeby były podobne do tych w kolekcji.Ciekawe czy mi się udało.Sami oceńcie.Skrzyneczka nie jest taka mała ,więc trochę cukierasów się zmieści.Mam nadzieję , że zachęciłam Was do zrobienia takiego pudełka.To jest fajne opakowanie na słodkości.Pozdrawiam i zapraszam do oglądania.:)






















Prace zgłaszam na wyzwanie :







tricksartist  wyzwanie numer 9: "pudełko, pudełeczko, puzderko..."


14 komentarzy:

  1. What a wonderful sweet box! And very beautiful flowers! Thank you for playing with LemonCraft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, ciekawa faktura pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka zawartość w super opakowaniu,dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalne pudełeczko :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, a kwiaty naprawdę zachwycają :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie i słodko ;), dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń