czwartek, 29 listopada 2018

Kartka świąteczna w stylu EKO.

Cześć.Dzisiaj chce Wam pokazać moja pierwsza kartkę jaką w tym roku zrobiłam i oczywiście nie jest to zwykła kartka ponieważ użyłam w niej wszystko co można uważać za eko.
Bazą jest papier craft,papiery ,których użyłam są to papiery bezdrzewne (Galeria Papieru),cała choinka jest wykonana z naturalnego mchu,gwiazdkę na czubku wycięłam z korka.Musiałam dodać coś błyszczącego więc jako bombki są to kulki styropianowe pokryte brokatem.Sami widzicie.
Wszystko razem super pasuje.Kolor zieleni i czerwieni zawsze mi się kojarzy ze świętami.
Choinka jak i bombki na koniec pobieliłam farbą , żeby wyglądały jak oszronione.
Zapraszam do oglądania i mam nadzieję , ze lubicie takiego typu kartki.:)








Pracę zgłaszam na wyzwanie:










6 komentarzy: