czwartek, 28 marca 2019

Kartka vintage .

Hej,dzisiaj chce Wam pokazać kartkę w formie taga. Kartka wykonana jest w stylu vintage i do tego celu użyłam  kolekcję Sweet Secrets LemonCraftu wraz z arkuszami dodatków.
Tło  zrobiłam pastą strukturalną przez szablon a na to złocenia folią dodatkowo odbicia stemplem jak i embossing na gorąco.Wszystkie papiery są postarzone a pod warstwy dodałam sizal, aby nadać trójwymiarowości.Tekturka jak zrobiona embossingiem na gorąco pudrem w kolorze złota jak i bezbarwnym.Serwetki również są zrobione embossingiem na gorąco.Na koniec dodoałam mikrokulki i chlapnięcia złotą farbą .
Mam nadzięję , ze Wam się spodoba moja praca.Pozdrawiam.


Hej,today I want to show you a card in the form of a tag.The card is made in vintage style and for this purpose I used the Sweet Secret LemonCraft collection with add-on sheets.
I used structural paste, hot embossing, cut-out elements and microspheres for making.
I hope you like it.:)
















  Moją pracę zgłaszam na wyzwania:














16 komentarzy:

  1. Piękna praca! Życzę powodzenia w wyzwaniach i zapraszam do siebie:
    https://ninahscrapworld.blogspot.com/2019/03/wiosna-w-peni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście zajrzę do ciebie :) Pozdrawiam .

      Usuń
  2. Urocza, romantyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tag! Wspaniale odwzorowany moodboard :)Dziękuję za udział w wiosennym wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudooo!!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigrankowym. Pozdrawiam Gośka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chlapnięcia i mikrokulki są tu idealną kropeczką nad i! Wyszło pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń