czwartek, 5 grudnia 2019

Kartka świąteczna:)

Hej dzisiaj chciałabym pokazać kartkę wykonaną wg. tutorialu Gosi Metryki z LemonCraft.Tu jest link do filmu [click].W mojej wersji kartki użyłam kwiatów z foamiranu oraz zamiast badzika dodałam małe dzwoneczki.Wstążkę zastąpiłam taśmą washi.Papiery jakie użyłam do kartki to Lemoncraft Sweet Secrets.
MIłego oglądania:)

Hey today I would like to show a card made according to tutorial Gosia Metryka from LemonCraft DT.Here is the link to the movie .In my version of the card I used foamiran hand made flowers
and instead the badges I used small bells.I replaced the ribbon with the washi tape.
I wish you pleasant watching.Bye:)







Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie :






2 komentarze:

  1. Prześlicznie wyszła Ci ta kartka! Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję , że się podzieliłaś tutkiem na nią:)

      Usuń