piątek, 23 października 2020

Kartka vintage.

Hej, dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą wykonałam z papierów 13@rts oraz dodatków do wycięcia jak również wykorzystałam maskę również tej marki. 
Kolekcję, którą wykorzystałam to "Sunrise". 
To już druga praca z wykorzystaniem papierów od 13@rts.
Bardzo dobrze mi się z nimi pracuje.
Tło na pierwszej warstwie najpierw zrobiłam przez maskę pastą strukturalną, a następnie posypałam pudrem do embossingu i podgrzałam.
Druga warstwa papieru najpierw położyłam farbą wzór przez maskę,
 a następnie zrobiłam embossing na gorąco.
Pod warstwami papieru jak i w kompozycji użyłam sizalu.
Tekturki ramki jak i listków również zostały wyembossowane.
W kompozycji znalazły się również wyciski z masy, papierowe kwiaty jak również nie mogło zabraknąć koronki i gipiury.
Na sam koniec dodałam koraliki, mikrokulki, brokat oraz pochlapałam wszystko czarną farbą akrylową.
Wszystkie produkty będą podlinkowane pod zdjęciami.
Zapraszam do oglądania ☺
















 


Materiały:

 






Moją pracę zgłaszam na wyzwania:












12 komentarzy:

  1. This is so gorgeous! I'm glad you got the Art Book and are enjoying it. Thanks for playing along with 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, wow!! This is awesome!! I love everything about it!! Thank you so much for joining us at 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing! Thank you for joining with us at 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolekcja to tez jedna z moich ulubionych :), swietna praca, dziekuje za udzial w wyzwaniu 13arts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją polubiłam.😁Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. This is so gorgeous! thanks from 13arts

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie uchwyciłaś klimat! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń