czwartek, 16 września 2021

LOz kolekcji "Blue Mood"-"Niebieski Nastrój" od Craft O'Clock.

Hej,dzisiaj przychodzę do Was z LO,
 które stworzyłam z nowości Blue Mood-Niebieski Nastrój
od Craft O'Clock. Dobrze pracowało mi się z tą kolekcją.
Do wykonania mojej pracy użyłam dwóch arkuszy z dużego zestawu.
Pierwszy arkusz to przepiękne popękane deski z elementami odbicia przez maskę , 
a drugi to jaśniejszy dla kontrastu również z delikatnymi wzorami.
Oczywiście nie mogło zabraknąć elementów do wycinania.
Muszę powiedzieć, że ilość elementów do wycinania oraz ich różnorodność tak tak ,
znajdziecie tu ramki,kilka rodzajów kwiatów oraz listków.
Zapewni Wam mnóstwo prac przy ich użyciu.
Mam nadzieję,że moja praca Wam się spodoba.
Serdecznie pozdrawiam .
 
Materiały:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz