niedziela, 19 grudnia 2021

Decor w formie szafki z dodatków Charming Extras Beauty od Craft O'Clock.

 Witam Was serdecznie. Dzisiaj chciałabym pokazać moją ostatnia pracę jaką wykonałam

 w ramach Idea Paper Creative Team. Jest mi niezmiernie miło ,że miałam szanse być częścią zespołu.

Ja na swoja ostatnią pracę wykonałam decor do postawienia na półce.

Głównymi elementami jest zestaw dodatków Charmin Extras Beuty od Craft O'Clock,

który jak tylko go zobaczyłam pomyślałam 

o to musi coś być przestrzennego i tak powstała moja szafka.

Bazą są papiery z linii Basic "Biało Beżowy Nastrój".Oprócz głównych elementów wyciętych 

z zestawu Charmin Extras Beauty pojawiły się również kwiaty z Zestaw Fioletowo-Fuksjowy  


Mam nadzieję, że taka forma pracy się Wam spodoba.

Pozdrawiam Was ciepło.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz