sobota, 24 sierpnia 2019

Kartka ala shadow box

Hej, wakacje się kończą ja już też jestem po wyjeździe,więc dzisiaj przychodzę z kartką , która miała być jak shadow box.Nie jestem pewna czy do końca mi wyszła, ale i tak efekt końcowy bardzo mi się podoba.Ta kartka jest dla mnie ważna ponieważ robiona dla specjalnie dla mnie ważnej osoby, którą jest moja  babcia.A ,że babcia uwielbia swojego wnusia ,więc nie mogło zabraknąć jego zdjęcia.Oczywiście pojawił się tort oraz moje ręcznie robione kwiaty jak również dodałam tekturki cyferki z Essy-Floresy i serduszko Scrapiniec. Kolekcja, której użyłam to Studio 75 Hello Spring.Na sam koniec dodałam mikrokulek i chlapań.
Serdecznie zapraszam do oglądania.
Pozdrawiam :)



Hej, holidays are over.I`m already after leaving so today I come with a card that was supposed to be like a shadow box.I`am not sure if it has ended up for me, but I stoll like the end result.This card is important to me because it was made for my grandmother who celebrated her 85th birthday.And that my grandmother loves her grandson, so there could be a photo of him.Of course,there was also a cake  and my hand made flowers.I added numbers from Essy Floresy and Scrapiniec heart.THe collection I used was Studio 75 Hello Spring.Finally I added microspheres and splashes.
I invite you to watch.Bye :)











Pracę zgłaszam :




oraz



8 komentarzy:

  1. Piękna ramka, super kompozycja! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramka prześliczna. Super pomysł na zachowanie wspomnień. A kwiatki? Kolory rewelacja. Powodzenia w konkursach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:) 

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, świetnie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń