środa, 27 czerwca 2018

Tag w męskim klimacie.

Cześć,dzisiaj przychodzę z męskim tagiem.Jest to moja pierwsza praca w męskim stylu.Mam nadzieję , że podołałam.Tag jest dla mnie wyjątkowy ponieważ jest specjalnie robiony dla mojego męża, który niedługo będzie obchodzić urodziny,a że do tego niedawno był dzień ojca,więc wszystko to połączyłam dodając zdjęcie naszego synka.:)
Tag wykonałam w jednym kolorze a mianowicie odcieniach brązowego.Oczywiście znalazły się tu trybiki,żarówki ( jedna prawdziwa),druciki ,sizal,ćwieki,które powbijałam papier gdzie sa imitacje trybików,mikrokulki jak i ozdobne kamienie oraz balon z napisem celebrate.
Jedynie napis dodałam na czarnym tle , żeby się wyróżniał.Trybiki najpierw po tuszowałam a następnie zrobiłam embossing na gorąco pudrem przezroczystym .Moim zdaniem idealnie się wpasowały w pracę.Na odwrocie oczywiście znajdują się życzenia.:)
Jestem zadowolona z efektu mojej pracy.Zapraszam do oglądania.:)
Pozdrawiam.










Pracę zgłaszam na wyzwania:

zielone koty



studio75



essy-floresy

Wybrałam T jak Tag oraz T jak Tekturka


6 komentarzy: