niedziela, 22 lipca 2018

LO

Hej,dzisiaj przychodzę z ostatnią w tym miesiącu pracą, ale za to wyjątkową.Wyjątkową ponieważ jest to moje pierwsze LO jakie w życiu zrobiłam.Już wcześniej chciałam, ale jakoś nie było zapału.
Do stworzenia zainspirowały mnie dwa wyzwania.Pierwsze to wyzwanie na blogu Snip Art gdzie motywem jest kolory nieba, a drugie wyzwanie to na facebooku w grupie ScrapElektrownia gdzie motyw to spełnione marzenie.No to się wzięłam w garść i zaczęłam robić.Wykorzystałam zdjęcie mojego synka(moje największe marzenie) ,który jak był malutki robił śmieszne minki, a że to chłopiec więc kolory niebieskiego pasują idealnie.Dodatkowo wykorzystałam maskę, mgiełki,gazy, sizal ,moje ręcznie robione kwiaty,mikrokulki no i oczywiście trochę brokatu.Napis jak i listki wyembossowałam jedne na kalce z białym pudrem a drugie na papierze i z czarnym pudrem.Z wyzwania Snip Art wybrałam kolor niebieski.:)
Musiscie być wyrozumiali nie mam wprawy w tworzeniu tego typu prac ,ale wiem jedno ,że na jednej niepoprzestanę bo to super zabawa.Zapraszam do oglądania zdjęć ,bo jest ich sporo,żeby oddać każdy szczegół mojej pracy.












Pracę zgłaszam na wyzwania:



oraz 




2 komentarze:

  1. Urocza praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Snip Art! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maria ;-)

    OdpowiedzUsuń