piątek, 24 sierpnia 2018

"Rdzawa kartka z wakacji"

Hej, chciałabym Wam pokazać kartkę nad ,którą już troszkę siedzę, a mianowicie kartka z wakacji.Jak każda z nas zbiera przeróżne pamiątki z wakacji i oczywiście ja również w takowe 
się zaopatrzyłam,a konkretnie to piasek z plaży i oczywiście muszelki.
Wymyśliłam sobie shaker właśnie z piaskiem jako moja pamiątka.
Dodatkowo miałam okazję zrobić zakupy 
w sklepie essy-floresy dzięki wygranej w wyzwaniu. Kupiłam u nich pasty z  efektem rdzy 
no i oczywiście jestem taka , że musiałam ją od razu  wykorzystać swoim projekcie. 
Moja kartka ma dużo rdzy , tekturki sizal moje ręcznie wykonane kwiaty z foamiranu, super lekka masę do zrobienia śrubek w kole, mikrokulki 
i oczywiście się mieni .
Oprócz zdjęć mojej pracy wrzucam również zdjęcia  niektórych elementów
 np. muszelkę, 
którą umieściłam w shakerze a którą pokryłam perełkami w płynie , żeby nadać jej blasku i trochę wypukłości oraz moje kwiaty jak się zmieniał ich kolor :)
Mam nadzieję, że nie przynudziłam i  dotrwaliście do końca.
Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do oglądania :)


Moje kwiaty przed przemianą :)



i po przemianie :)


muszelka do shakera











Moją pracę zgłaszam na wyzwania :

art-piaskownica



12 komentarzy:

  1. Ale fajna praca! Świetny pomysł na muszelkowe tło w shakerze, piaseczek robi niesamowity klimat, a zardzewiały konik morski jest super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, wakacyjna karteczka :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale zmediowana praca!!! Rdza wyszła niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię rdzę;)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń