sobota, 9 lutego 2019

Romantycznie i delikatnie.

Hej wszystkim,dzisiaj chciałabym pokazać kartkę, którą zrobiłam na wyzwanie w Craft O`clock.
Tematem jest "Delikatna i romantyczna" czyli kwiaty kolor różowy , koronki wszystko co delikatne oraz najważniejszą rzeczą to praca musi się opierać na tejże firmy.


Hej everyone,today I`d like to show you the card I made for the challenge at Craft O`clock.
The theme is "Delictae and romantic"-flowers,pink color,lace in general everything that is delicate and the most important thing is the work must be based on this company.






Ja w swojej pracy wykorzystałam kolekcję CELEBRATE TODAY oraz dodatki do wycinania jak również napisy z tej kolekcji.Do tego znajdują się moje ręcznie robione kwiatki kolorze różowym , ażeby nie było takiego kontrastu dodałam scrapek z wykrojnika , który posypałam pudrem z brokatem i zrobiłam embossing na gorąco.

In my work I used the CELEBRATE TODAY  colletion and cutting accessories as well as inscriptions from this collection.
This is my hand made pink flowers, so that there is no such contrast I added scrao paper from a punch  that I sprinkled with glitter powder and made a heat embossing.




Jest sporo warstw a między nimi koronka, która dodała faktury i lekkości oraz elementy z kolekcji.
Jest również wycisk z masy  jak i dwa malutkie serduszka , które są schowane w kompozycji.
Na koniec nie mogło zabraknąć brokatu oraz mikrokulek przeźroczystych jak i w kolorze różowym.
Mam nadzieję , że podołałam wyzwaniu i serdecznie zapraszam do oglądania.:)




There are many layers and lace between them,wich added textures ang lightness and elements from the collection.
There is also a mass impresion as well as two tiny hearts, which are hidden in the composition.
At the end you could not miss the brocade and transparent microspheres as well as in pink.
I hope I have been challenging and I invite you to watch. :)
















Kartkę zgłaszam na wyzwanie :

Craft O`clock



Sklepik Gosi



oraz

ScrapAndMe


16 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie różu z delikatną zielenią. Podoba mi się kompozycja pracy, a kwiat wyszedł cudny :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatnie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, pełna warstw, ale zachowałaś lekkość :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszła ta kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i delikatna praca, ciekawe połączenie kolorów, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń