niedziela, 3 lutego 2019

Zardzewiały ptak.

Hej ,dzisiaj przychodzę do Was z pracą mixed mediową.
Już jakiś czas temu zaczęłam się interesować tą formą i bardzo mi się spodobała.
Nie mam za wiele mediów , ale i tak chciałam coś w tym stylu stworzyć.
Bazę pokryłam gesso czarne następnie maskę pokryłam pastą z efektem rdzy.
Dodatki są to odciski 
z masy. tekturki Snip Art oraz metalowe elementy.
Wszystko jest pokryte pastą z efektem rdzy oraz złotą farbą jak i farbkami w proszku również 
z odcieniami złota.Na koniec dodałam złotą folię w płatkach i do nogi mojego ptaka dodałam buteleczkę wypełniona złotem:)U mnie chyba wszystko musi się świecić taka trochę sroka ze mnie :)
Zdjęć jest sporo mam nadzieję , że praca się Wam spodoba , bo ja przy niej się super bawiłam.
Pozdrawiam.













Moja prace zgłaszam na wyzwanie :




oraz 



6 komentarzy: