piątek, 17 maja 2019

Słodka kartka dla dziewczynki na urodziny.:)

Cześć.Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę , którą zrobiłam dla mojej małej kuzynki.Chciałam żeby było słodko, dziewczęco i błyszcząco.Do wykonania mojej kartki użyłam kolekcji Sweet Secrets LemonCraft co moim zdaniem super się sprawdziły.W centrum kartki umieściłam scrapki z wykrojnika Craft&You oraz na boki kartki dodałam własnoręcznie wykonane róże z foamiranu.
Zapraszam do oglądania.:)


Hi , today I would like to show you a card that I made for mu little cousin.I wanted it to be sweet , girlish and shiny.I used the Sweet Secrets LemonCraft collection to make my card.In my opinion, it worked great.In the center of the paper I put scraps from the Craft&You and side I`ve added hand made foamiran roses.
I invite you to watch.:)










Zgłaszam pracę na wyzwania:








6 komentarzy:

  1. Twoje założenia co do tej pracy jak najbardziej się spełniły - jest słodko i bardzo dziewczęco. Ślicznie 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.Również dziękuję za odwiedziny i komentarz.:)

      Usuń
  2. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię różowy:)) Bardzo fajna kartka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń