poniedziałek, 24 czerwca 2019

Kartka na urodziny.

Cześć, chwile mnie nie było ,ale robię większy projekt i zabiera on mi sporo czasu. Na chwilę wytchnienia  wykonałam kartkę na urodziny.
Jest to kartka specjalna ponieważ robiona specjalnie dla Studio 75 , które obchodzi swoje 7 urodziny.
Do wykonania użyłam tylko kolekcji Hello Spring Studio 75 jak również elementów z arkuszy do wycinania do tego mój ręcznie robiony kwiat z foamiranu, sizal i mikrokulki. Dodatkowo tort oraz serwetki wycięte z arkusza dodatków pomalowałam złotą farbą, na niektórych zdjęciach jest to widoczne.:)Na koniec dodałam złote i czarne chlapania dla spójności pracy.
Zapraszam do oglądania.



Hi, I have not had moment, but I am doing a bigger project and it takes me a lot of time.For a moment of respite I made a birthday card.
This is a cpecially for Studio 75, which celebrates its 7th birthady.I used only the Hello Spring Studio 75 collection as well as sheet elements to cut out my hand made foamirane flower,sizal and microbeads.In addition cake and napkins cut from the sheet of additives i painted with gold paint, in some pictures it is visible.At the end I added gold and black splashes .
I invite you to watch.:)




















Pracę zgłaszam na wyzwanie:




2 komentarze:

  1. Piękna kartka, wspaniale wykorzystałaś elementy z kolekcji:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75:)

    OdpowiedzUsuń