niedziela, 24 października 2021

Dekoracja do domu z kolekcji "Red Mood" oraz dodatków "Charming Extras Autumn" dla Craft O'Clock.

Witam Was serdecznie w tą piękną porę roku jaką jest jesień.
Pogoda nas ostatnio rozpieszcza,więc  postanowiłam do mojej inspiracji ponownie wykorzystać zestaw dodatków "Charming Extras Autumn" Craft O'Clock.
Ten zestaw tak mnie urzekł,że stwierdziłam zrobić coś do domu, a mianowicie dekorację w formie litery 3D.Moją bazą jest kolekcja "Red Mood"20,5x20,5 ,
w której znajdują się piękne ozdobne ornamenty 
i która posłużyła mi do oklejenia mojej literki.
Do kompozycji użyłam zestawu "Charming Extras Autumn" 
oraz liści z zestawu Basic "Leaves Set Green" a na koniec dodałam napis nr5.
Mi osobiście bardzo podoba się taka dekoracja ręcznie robiona ,
a Wam?
Też lubicie robić dekoracje do domu?
Chętnie zobaczę co stworzyliście z papierów od Craft O'Clock.

Pozdrawiam Was ciepło. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz