piątek, 29 października 2021

Kartka ślubna.

Witam Was gorąco.

Jakiś czas temu miałam okazję robić kartkę ślubną. 

Do jej wykonania użyłam kolekcji LemonCraft "Melody2" oraz dodatków do wycinania

od Paper Heaven.

Kwiaty wykonałam na podstawie kursu od Ewy Argalskiej.:)Serdecznie polecam:)

Oczywiście nie mogło zabraknąć koronki,kryształków, tekturki,koralików jak i brokatu.

Obdarowani bardzo podobała się kartka mam nadzieję, że Wam również.

Pozdrawiam









Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:

ScrapAndMe


Miszmasz Papierowy



10 komentarzy:

  1. przecudowna kartka! przez moment zastanawiałam się gdzie jest tekturka...zanim mnie olśniło! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, subtelna i romantyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Another pretty detailed card love this a lot! Thank you for entering the challenge at the ScrapAndMe blog hugs Amy

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka i pieknie wykonana. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko wyszło, piękne kwiatuchy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, elegancka praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, bardzo romantycznie :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń