sobota, 29 lutego 2020

Karta dla zakochanych.

Witam wszystkich. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną kartką w kolorach różu oraz z serduszkami.Przyznam się , że tak spodobało mi się robienie poprzedniej kartki , że od razu opracowałam plan na nową kartkę i tak oto powstała:)
Do zrobienia kartki użyłam kolekcji LemonCraft "Sweet Secrets" oraz ramki z EgoCraft.
Oczywiście nie mogło zabrakąć kwiatków sizalu elementów wyciętych z tej samej kolekcji,koralików, koronki oraz odlewów z masy lekkiej.
Ramkę wyembosowałam na kolor biało-złoty jak również tekturki serca zrobiłam na biało i różowo.
Do tego pojawiły się w kompozycji odsteplowane listki, które następnie odbiłam na kalce i zrobiłam embossing na gorąco.
Na sam koniec wszystko pobielone białą farbą akrylową i oraz chlapania.
Zapraszam do oglądania :)


Hello everyone.
Today I come to you with another card in pink colors nad with hearts.I admit that I liked making previus card so much that I emmediately develop a plan for a new card and it was created.
To make card I used LemonCraft 'Sweet Secrets "collection and a frame from EgoCraft.
Of course there could not be sizal,flowers,elemnt cut from the same collection, beads ,lace
and lightweight castings.
I also made embossing used white and pink embossing powder.
I the end I splash everythink white acrylic paint.
I invite you to watch.:)Hugs.










Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:

Lemoncrafters grupa na FB

wybrałam linię RAMKA ,SERCE ,STEMPEL

ScrapAndMe




2 komentarze:

  1. Ta kartka jest cudowna! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że ci się podoba.Pozdrawiam. :)

      Usuń