czwartek, 26 marca 2020

Romantyczno- wiosenna kartka.

Witam wszystkich.Mam nadzieję, że u Was w porządku i że zostaliście w swoich domach.
Ja korzystając z okazji, że mam troszkę więcej czasu na tworzenie wykonałam kolejną kartkęz kolekcji LemonCraft "Sweet Secrets".
Jest ona bardzo kobieca a co za tym idzie nie mogłao zabraknąć kwiatów , które własnoręcznie zrobiłam  z  foamiranu.
Tło kartki zrobiłam embossing przez maskę.
W kompozycji znajdują się kwiaty, wycisk z masy, koronka ,elementy do wycięcia z kolekcji, serweta z tekturki.Bardzo lubię tego typu kartki, więc postanowiłam ramkę dodatkowo ręcznie obszyć.
Nie obyło się bez koralików, mikrokulek oraz perełek na żyłce.
Całość pochlapałam białą farbą akrylową.
Mam nadzieję, że choć trochę umiliłam Wam czas.
Trzymajcie się ciepło. Pa :)





Hello everyone.I hope that you are ok and that you stayed  in your homes.
I took the opportunity that I have a little more time to create and made another card from the LemonCraft "Sweet Secrets"collection.
She is very feminine.That is why there could not be missing flowers.
The flowers are made by me from foamiran.
Background made of embossing thru the mask.
The composition includes flowers, impression from the mass, lace, elements to cut out from the collection and chipboard.
There could be beads, microsphere and pearls on fishing line.
I splashed the whole thing with white acrlic paint.
I hope that I made your time a little more pleasant.
Keep warm. Hugs.:)











Pracę zgłaszam na wyzwania:

Zielone koty




LemonCraft



Filigranki
HASŁO : WIOSNA




14 komentarzy:

  1. śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Uwielbiam takie zestawienie kolorów:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przępiękna kompozycja, cudownie to wszystko połączyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna i romantyczna, piękności! Dziękuję za udział w Lemonowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca, jestem zauroczona:) Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Jestem zachwycona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft ;)

    OdpowiedzUsuń