poniedziałek, 30 marca 2020

Kartka Wielkanocna.

Cześć.Jak się macie.Mam nadzieję, że nadal  wszystko u Was ok.
Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę na Wielkanoc,bo  w nietypowym kształcie
 a mianowicie w kształcie  jajka.
Zbliża się Wielkanoc , więc postanowiłam zrobić choć jedną kartkę na tę okazję.
Do jej wykonania użyłam papierów Craft'o'Clock "Lovely Princess" jak również elementy do wycięcia z tej samej kolekcji.
Na kartce pojawiła się piękna ramka z EgoCraft oraz słodkie króliczki z SnipArt.
Nowością jest , że nie użyłam sizalu jak zawsze ale wykorzystałam naturalny mech.
Stwierdziłam ,że lepiej będzie pasował do kompozycji.
W kompozycji nie mogło zabraknąć koronki, ręcznie robionych kwiatów z foamiranu , mikrokulek oraz koralików. Dodałam również perełki na żyłce.
Na sam koniec wszystko pobieliłam białą farbą akrylową oraz wszystko pochlapałam
Mam nadzieję , że taki kształt kartki przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam ciepło.:)


Hi,how are you?I hope you are still ok. Today i would like you to show a Easter card,
but in an unusual shape.
Easter is coming,so I decided to make at least one card for this occasion.
I used Craft'o Clock "Lovely Princess" collection and cut out element from the same collection.
I also added beutiful frame chipboard from EgoCraft and cute bunnies chipboard from SnipArt.
What's is new that I didn't use sizal as always but I used natural moss.
The composition could not miss lace, handmade foamiran flowers, microspheres and beads.
I also added pearls od fishing line.
At the end I whitened everything with white acrylic paint and splashed everything.
I hope you like this shape of the card.
Hugs.:)





















Pracę zgłaszam na wyzwania:

Scrapbookingshop






Kartkowe ABC

oraz


Filigranki

Hasło : WIOSNA

8 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, kolory, kompozycja, wszystko mi się podoba 😀 dziękuję za udział w wyzwaniach - Ania DT Filigranek i kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kompozycja i kwiatuszki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Cieszę się że zgłosiłaś ją do wyzwania w Filigrankach :)

    OdpowiedzUsuń